Zarządzanie wspólnotami

Obsługa bankowo - księgowa

  • Prowadzenie kartotek finansowych poszczególnych lokali;
  • Dokonywanie naliczeń i rozliczeń zaliczek na pokrycie kosztów bieżących, funduszu remontowego, mediów i innych związanych z utrzymaniem nieruchomości;
  • Przygotowywanie planu gospodarczego dla nieruchomości wspólnej, ustalenie wysokości zaliczek wnoszonych przez Właścicieli lokali;
  • Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych Wspólnoty;
  • Prowadzenie windykacji należności w stosunku do zalegających z opłatami Właścicielami, naliczanie odsetek za zwłokę w przypadku opóźnień w płatnościach, dyscyplinowanie dłużników przy pomocy pism i upomnień;
  • Przygotowanie i obsługa zebrań Wspólnoty Mieszkaniowej.

Obsługa administracyjna

  • Prowadzenie i aktualizacja rejestrów i kartotek ewidencyjnych lokali i Właścicieli lokali;
  • Zapewnienie dostaw usług komunalnych; zawieranie, wprowadzanie zmian i rozwiązywanie umów z dostawcami niezbędnymi do funkcjonowania nieruchomości, kontrola jakości i terminowość realizacji usług, kontrola parametrów dostaw mediów komunalnych;
  • Dbałość o utrzymanie porządku i czystości w budynku, kontrola jakości i terminowość realizacji wykonywanych usług;
  • Prowadzenie korespondencji z Właścicielami, wydawanie zaświadczeń w stosunku do Właścicieli lokali;
  • Wyszukiwanie firm świadczących usługi: negocjowanie cen i weryfikacja warunków umów;
  • Przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów Wspólnoty i dokumentacji dotyczącej nieruchomości w siedzibie Spółki.

Obsługa prawna

  • Reprezentacja Wspólnoty wobec organów administracji państwowej i samorządowej;
  • Reprezentacja Wspólnoty w stosunkach pomiędzy Właścicielami;
  • Opracowywanie oraz opiniowanie zawieranych umów;
  • Opracowywanie wzorów uchwał i innych aktów prawnych Wspólnoty (regulaminy, statut) itp.;
  • Reprezentacja Wspólnoty przed sądami, organami administracyjnymi i egzekucyjnymi.

Obsługa techniczna nieruchomości

  • Bieżący nadzór nad użytkowaniem nieruchomości, kontrola nad usuwaniem awarii i ich skutków;
  • Nadzór nad realizacją okresowych przeglądów budynku (przeglądy roczne, pięcioletnie) i kontrole techniczne urządzeń stanowiących jej wyposażenie, bieżących napraw i konserwacji budynku;
  • Analiza protokołów pokontrolnych, ocena stanu technicznego poszczególnych elementów budynku;
  • Zebranie informacji potrzebnych do utworzenia rocznego harmonogramu remontów, sporządzanie planu rzeczowo – finansowego remontów;
  • Sprawowanie nadzoru nad Wykonawcą remontów i modernizacji, odbiór tych prac;
  • Prowadzenie dokumentacji technicznej nieruchomości, w tym prowadzenie i przechowywanie dokumentacji technicznej budynku, prowadzenie książki obiektu budowlanego (KOB) zgodnie z wymogami prawa budowlanego.

Nasze wspólnoty

  • LOFTHOUSE - ul. Graniczna 17, Radom
  • STRUGA TOWER - ul. Struga 106, Radom
  • STASZICA HOUSE